Tandläkare & Slussbruden

I går hade jag en ganska bra dålig dag. Dagen började med att jag var till tanläkaren med min onda
visdomstand. Dom skölje rent att under tandköttet och skrev ut antibiotika och så fick jag remiss för att operera bort den satans tanden, vad ska man med visdomständer till? Och varför heter dom visdomständer? inte f.n blir man nå visare för det =)
Ja ja dagen gick vidare med mycket tappande och flummande på jobbet, sen var det dags för mig och Anna att åka på atg träff på slussbruden i Falun. Där bjöds det på räkor, vin och nubbe...... Behöver jag säga att vi hade en riktigt trevlig kväll!
I dag har jag och sambon lagt ut våran lägenhet för försäljning på blocket, hoppas att det blir många som nappar.

Här kommer lite bilder från i går: ( Anna du får tacka mig sen för att jag bara lägger ut snälla kort *Ler* ) 


Kommentarer
Postat av: Fia

När ska vi dricka nubbe då!!

2007-08-17 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0