Ullared

Nu är vårat stora sommar äventyr slut....
Kom hem med tre stora kassar och en tunn plombok.
Vi hade det så roligt och mysigt, mycket sång i bilen till våra favvis låtar ( Nanne Grönvall Lyckos dig!, Fågeln Roger
och Markolio...)
Vill så fruktasvärt gärna ha ett hus nuuuuu!!! hoppas att vi hittar ett snart i Djurås.. Jag vill jag vill jag vill...
Idag har jag och baben min varit och grattat min Mamma, åt tacos tillsammans och hade det så mysigt,
Vi var ´ner till ån med hunden och jag red rapping höll på rammla av en gång på vägen när jag travade (Barbacka) Och en gång när jag red han i vattnet, måste träna ben musklerna nu så att jag årkar hålla mig kvar...=)
I morgon börjar jag jobba efter min semester =( det enda roliga är att det nu är i den nya lokalen Jippie!!
Här kommer lite bilder!!!


Ha det bra nu när värmen kommer ///L

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, åh...vad skoj det var!! Köp ett hus nu!!! Vill ha dig i närheten=) Snygga bilder. Lägg upp mer så jag får tjyva lite=) Kramar!!! "Lyckos dig här är ju jag"

2007-08-05 @ 23:18:54
URL: http://www.sozzi.blogg.se
Postat av: Elin

Alskar den svartvita bilden!!

2007-08-18 @ 06:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0