Dammig och trött!

Hej hej
Det känns som om jag ständigt är helt full i damm och helt jätte trött, men  vad gör man inte 
för att få lite fint hemma i nya lägenheten.
annars så händer det inte så mycket spännande just nu allt är bara sova jobba och renovera oc´h sen sova en stund och sen börjar det om igen.
Jo föresten en rolig sak ska jag ju göra i dag.... Naglar!!!! jej vad fin jag kommer att känna mig.
Har inget internet hemma just nu hemma i stan så jag känner mig helt isolerad när jag inte kan vara ute så mycket som vanligt... men men snart snart är allt normalt igen och då mycket mycket bättre än normalt var förr=)
Ha det toppen i mys vädret

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej dammo! har jag glömt ett par vita skor hos er... sneakers..lågt skaft? kram! har julklapp här till dig...hihi..

2007-10-31 @ 18:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0