Köpt Lägenhet!!!

Då har vi snart köpt oss en ny lägenhet jag och min prins.... Jej!!!!
Den ligger i Skräddarbacken och är på 102kvm.
Ska skriva papper i kväll, och sen väntar lite renovering neb sedan bär det av
med en massa fyttlass till Skräddarn.
Är så lycklig just nu så att jag nog spricker snart....
slutar jobbet kl 16.30 i dag och sen ska ja och sambon ut och traska i skogen en stund och
mysa lite, sen så blir det kontraktskrivning för hela slanten.
Är ledig till och med Måndag snart när jag slutar idag. Ska bli sååå skönt!!!
 hundkaerlek.jpg  babyeatingcat.jpg

Kommentarer
Postat av: Fia

VA!!!!??? Kul att du berättar något! Mäh... blev det den ni var. och tittade på i alla fall? Eller är det här ågon ny? Kram kram.

2007-09-13 @ 16:39:09
URL: http://www.sozzi.blogg.se
Postat av: Elin

Underbart vannen!! Hoppas jag hinner se lgh. Vet att den kommer vara underbar, mest bara for att ni tva bor i den!! Kram

2007-09-20 @ 06:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0