Hår

Var till frissan i går och ljusade upp mitt hår lite, är numera brunhårig och inte svart.
Är så skönt att få lite värme i håret, ska nu bara klippa mig så är allt perfekt.

Var oxå till B i går gick jätte bra (Skönt)

Har såna julkänslor i kroppen och  längtar sååå efter julen, vill baka julpynta och allt sånt nu på en gång.
Hatar att vänta, mycket väntande nu blää! Men hur är det de säger: de som väntar på nått gott......=)

Har nyss klippt klorna på min trottsiga lilla kille, skulle gå mycket bättre om han kunde vara still och
sluta fjanta sig.
Han har verkligen kommit in i en trotts ålder nu.

Ska åka och jobba nu till 15. så jag sitter och slöar in i det sista.....

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här har du en sida som är väl värd att titta på.

www.kirubaiweb.net.

Kramar mamma

2008-12-22 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0