Hår

Har varit och klippt mig på frisör skolan i Borlänge fick betala 140:- när en elev klippte mig.
Det vart kanon har inte varit så här nöjd på flera år när jag klippt mig,
Tog bort ganska mycket bak och sparde typ längden fram så att det lutar rejält framåt.... Nice!!!
Är sååå nöjd.

Är på jobbet nu, sitter precis och tar mig lite att äta och slappnar av. himla tempo hela tiden. Pust!

I kväll är det melodifestivalen jag och mannen min ska kika lite på det och mysa med ost och kex....Mys!!!
Och nästa vecka när meloifestivalen är i Västerås så ska jag kanske kanske dit med Micke och kika, Hoppas!!!

Ja ja ska ta och jobba lite nu, Men du ha det gött!!!! 

Kommentarer
Postat av: Fia

åh.. har du klippt dig! vill se! Du är säkert skitsnygg, det är du alltid! Kram systra mi

2008-02-09 @ 17:22:40
URL: http://sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0