Onsdag

Härmed säger jag upp min pliktkänsla....
Är det bara jag som bryr mig hur det ser ut och att allt fungerar?
Om jag inte gorde alla saker vem skulle då göra dom?
Skulle nån göra dom?
Förmodligen inte!!
Det måste vara väldigt skönt att kunna gå till jobbet och inte ta något ansvar alls,
bara göra det man absolut måste göra och inte ett dyfft mer..
nice bara glida runt och ta det lungt, så ska jag oxå ha det! (ha ha i mitt nästa liv kanske!)
Märker att det nog blir väldigt väldigt bra med semester nu och slippa allt det här, Blir bara mer och mer
irri på alla som slöar sig igenom dagarna.
Ska bli intresant att se hur det ser ut och hur det har fungerat när jag kommer tilbaka efter 4v, jag vet ju hur
det ser ut efter 2v förra året.=)

Nu till det positiva: Jag har en sååån underbar man att dela mitt liv med, han gör mig så jävla lycklig.
Är verkligen lycklig lottad!

Min familj är verkligen guld värd ställer alltid upp när man behöver dom: Mamma,Robin,Pappa,Micke,Fia Love you all!!!

Om 5 dagar är det dags.....IIIIHHH!

Hoppas hoppas att det blir midnattstravet en sväng på fredag.

Puss puss/// Lisa Snart 27ÅR!

Kommentarer
Postat av: Fia

24/ 7 i dag är det någon speciell dag?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????JA! det är det, det är din dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATTIS!!!!!!

2008-07-24 @ 08:59:55
URL: http://sozzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0