Peace&Love

Årets tema är vakna!!
Och det passar ju så super bra på hur jag känner mig nu.
Det känns verkligen som om jag har vaknat och ser hur underbar och roligt livet kan va,
Allt verkligen allt känns toppen just nu i mitt liv.
Jag har en underbar man i mitt liv och vi ska skaffa valp m.m.

Ska jobba i morgon 10-16 och tors 10 tills Anna är klar med sin körlektion.
Hoppas att det inte blir något mer sen den här veckan så att jag kan vara och kolla på alla
bra band jag vill se.
Skulle egentligen vara och fixa mina naglar i morgon vid 12.15 men jag fick ändra tiden till
efter jag slutat jobba , skönt att det blir av bara.
Jag har klippt P&L lugg i dag=) vart såå fint.

Ska ta och poppa lite poppisar nu och krypa upp i soffan och se på en bra fil med min älskis!
Ha det och ta det lungt på P&L !   //Lisa
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan inte göra nån P&L lugg. Halva luggen är av någon anledning borta???????????? Mamman

2008-06-26 @ 09:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0