I Går

Träffade en "Förälskelse" Från högstadiet igår, eller träffade gjorde jag inte jag såg, jag hejade inte därför att
jag vart så avundsjuk.... fy vad jag hatar att känna mig så.
Han är ett år yngre än mig och var och hyrde film med sin tjej och deras nyfödda barn. Bläää.
Det bara river i mig avundsjukan alltså vill å ha ju. Alltså absolut inte han för jag har den  jag vill ha utan
den där lilla skrynkliga helt underbara saken dom hade i baby sittern som bara är så söt.
Vill inte känna så här, jag menar jag har det ju jätte bra i mitt liv nu men det är verkligen nått som saknas.

Läste i en  baby blogg förut, där hade nån skrivit att hon är en Mamma utan barn, och det är verkligen så jag känner det. Ja ja min tid kommer du ska inte ha så bråttom! innom sinnom tid!!!!!! Varför ska man behöva vänta? Förstår mig verkligen inte på det där med att vänta när man kan göra saker NU!!!! Varför ska man då skuta upp saker tills senare.... det kanske inte kommer något senare? imorgon kanske det är försent.... Tror inte på att inte leva i nuet.

Jag ska inte vara avundsjuk nå mer nu för min tid kommer snart eller?


Kommentarer
Postat av: Fia

"Barn är rara, men på kort ska de vara." Varför stressa. Nu för tiden kan man ju få knoddar långt in på 50 års åldern=) Hihi...fast jag vet du gillar... bäbisar. Kram.

2008-03-01 @ 11:33:46
URL: http://sozzi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0