Onsdag

Ja ha då var det onsdag igen. Jobbar faktiskt inte stäng för en gångs skull, är så skönt att slippa 
alla långa köer på kvällen.
Ska vara ledig till på Tisdag nästa vecka nu, undrar vad jag ska göra då?
Har fått mitt paket från ellos i dag, är så nyfiken vill öppna nu....
Vet än inte om jag vill gå ut i helgen eller inte,
väger för och emot hela tiden, Vill nog festa men inte gå på pubben, tycker att
det är så drykt att vara där med alla människor som ser helt perfekta ut, när jag inte känner mig
ens lite fin just nu. Köttmarknad det är vad det är=) är inte det minst neggo just nu=)
Nu är min lunch slut så nu ska jag jobba klart mina tims i dag sen ska jag springa ut i solen och bara
njuta av ledigheten...
Whit Love Lisa  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0