Onsdag

Stod i dag i dag inne på apoteket och kollade ut genom fönstret, såg då en löpsedel på hälsokosts dörr,
där det stod: Hur mår du i dag?
Vart då att tänka: hur mår jag  i dag egentligen?
Svaret vart då att jag nog inte mår så bra alls.
Försökte då komma på hur länge sen det var sen jag kunde säga att allt verkligen är toppen bra?
Kommer inte i håg ens när det var.....inte bra!
Så jag tänker nu ägna resten av min dag till att försöka komma på vad jag kan göra för att allt ska
bli som det ska igen.....
Vaknade med feber och inflamations värk i kroppen i morse så bara det gör ju att man känner sig xtra
blää i dag.
Bråkade oxå med min älskis i går, och det hjälper ju inte direkt det heller.
Vad ska man göra?
Käns som om jag är i dvala i dag, är här men ändå inte, käns verkligen som om nått fattas... går på sparlåga.
Vill bara gråta.
Känner mig ensam fast jag inte är det egentligen.
Ska äta nått nu det kurrar i magen.///L

Kommentarer
Postat av: Fia

men snutt då..

2008-05-22 @ 13:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0