Vill Vara Ledig!

Åh det är såå fint väder ute, vill vara ledig nuu så att jag kan vara ute i solen hela dagen.
Hoppas att det är fint fortfarande när jag slutar jobbet i kväll, så att jag hinner vara ute en stund i alla fall.

Ska med Mor till Torsång i morgon efter jobbet i morgon och prata med en om bröllopet vi ska jobba på i sommar,
Det ska bli så spännande.
Och på Fredag ska jag och Jennie träffas på S1 när jag slutat jobba och prata lite skit.
Är så skönt att det börjar hända lite roliga saker så att man får lite energi..
Sitter nu och dricker lunch, Mumma.......=)
Hoppas att årets P&L Blir lika roligt och mysigt.
Här kommer en bild på mig och Mammsingen förra året...
Take Care!

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0