Jobbar

Hej hej sitter nu på jobbet och vilar fötterna lite, har sprungit runt som bara den här i dag.
I eftermiddag kommer pappa och ska fortsätta tapetseringen hemma, blir sååå fint. Så efter jobbet i dag
blir det målning av spalje som gäller för mig. Ska bli så skönt när allt äntligen blir klart.

Har köpt mig en ljung som jag ska sätta i en korg utanför ytterdörren i dag, nice....
Det måste man väl få vuxen poäng för?=)
Hoppas att min lilla vita lurviga tandlösa prins har det mysigt hemma hos Mamma i dag?
i går var han super trött när Anders hämtade han där, han och baccus har väl förmodligen busat hela dagen som vanligt,
Är inte klokt att han orkar, Mamma får ju tvinga han att sova en liten stund på dagen  så att han orkar, men det är
inte populärt=) han vill busa hela tiden, och baccus är ju inte bättre fast han är 7år och inte 3mån....
Ja ja det är i alla fall toppen att jag har en så underbar mamma som ställer upp som dagmamma när vi jobbar, vad skulle jag göra utan henne?
Vill hem!
Lisa

Kommentarer
Postat av: mamman

Självklart så får du vuxenpoäng för ljungen. Bra jobbat... Snart är du nog uppe i 5 vuxenpoäng. (ler)

Det är så kul att ha lilla köttbullen här på dagarna. Bacchus har det så himla roligt. Han vill aldrig sluta leka jag får natta båda två. Kramisar mamman

2008-10-02 @ 21:20:30
Postat av: Sofie o Specs

hej! Hur går det med din lilla prins? :)



Hur mycket väger han? är lite kul att veta om det är någon skillnad på dom :)

2008-10-09 @ 22:38:07
URL: http://specs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0